Team Fokiwa Message Board
Je mag hier alles schrijven maar hou er rekening mee dat het ook door hele jonge mensen gelezen wordt.
|
||
| Search For Similar Forums · Return to Website | ||
| Viewing Page 1 of 1 (Total Posts: 2) |
| Author | Comment |
J
IP: 80.60.117.52 Nov 20, 03 - 11:42 AM |
reunie????
Okay baby, gefeliciteerd met je nieuwe site. Ik ben heeel benieuwd waar en waneer hij is..... de reunie!!!!!! Ik denk gezien de leeftijd van somige ex-fokiwa members.. ( of is het een lidmaatschap for live?? ) dat dit moet gebeuren als de sneeuw gaat smelten en het water lauw is. Ik zie zwoele BBQ avonden. Emmers Grappa, Tequila en Wodka.... en misschien een enkel biertje. Ies maak jij nog eens een splitwheel on the deurmat. Geneuzel over longboters, last models, en weet je nog toen de bus ontplofte en iemand zich in de rivier moest gaan wassen ETC. ETC. Have fun big guy. See Ya J. O ja moest deze sjhit in het Engels?? Well, we will see. |
ies
IP: 24.132.84.97 Nov 20th, 2003 - 11:54 AM |
Re: reunie????
Thanx mate. Heel binnenkort (en ja het mag in nl nu) zal je een uitnodiging ontvangen voor de nieuwe mailing list. Als je die positief beantwoord dan kom je op de nieuwe list en daarin zal zeker info komen over de Fokiwa party die voor iedereen toegankelijk zal zijn. En wat betrefd ex members: no way man, lidmaatschap voor live. Ga je binnenkort zien en spreken. Ciao en gr aan de fam. x ies |
bravenet.com