Team Fokiwa Message Board
Je mag hier alles schrijven maar hou er rekening mee dat het ook door hele jonge mensen gelezen wordt.

Search For Similar Forums   ·   Return to Website

eerste bericht
  vorige bericht
  antwoorden
  terug naar het MB
volgende bericht  
laatste bericht  
Search this Forum:  
Viewing Page 1 of 1 (Total Posts: 3)

Author Comment    
Hans ten Koppel

hanstenkoppel@hotmail.com

IP: 217.121.175.49

Dec 3, 03 - 2:49 PM
foto's Guil

Beste Ies,
De foto in het lijstje van de Guil, waarbij staat:" kloof vanaf de weg gezien", lijkt verdacht veel op de uitgangspassage van de Koritnicakloof. Ik denk dat dat hem ook is.
Groeten Hans ten Koppel.
ies

IP: 24.132.84.97

Dec 3rd, 2003 - 3:02 PM
Re: foto's Guil

Hi Hans.
Leuk dat je meedenkt maar helaas kan ik het niet met je eens zijn.
Als je de Guil vaart vanaf het chateau tot de oude romeinse brug krijg je gegeven moment een passage die normaal gesproken wordt omgedragen.
Daarna kan je een himalaja start maken vanaf het grote blok en dan krijg je vlak daarna een s bocht waar le links om een groot blok heenmoet en dan land op een schuimkussen en gelijk naar rechts moet (let op daar zit ook een syphon) als je voor deze passage naar rechts kijkt zie je een klein doorgangetje tussen blok en wand.
Ik heb die 1x gedaan zodoende deze foto.
Ik zal eens kijken of ik de vervolg foto nog heb want er was er ook 1 waar te zien was dat ik er tussendoor ging.
Thanx voor je reactie.
Ciao ies
KEESVK

IP: 219.89.96.119

Dec 4th, 2003 - 6:16 AM
Re: foto's Guil

Yo,

Ik heb uiteraard ook ff gekeken direct, want dit maakt me altijd nieuwsgierig. Het is idd op de guil in de passage die ies beschrijft. De eerste lijn waar hij het over heeft is ook rechtsonder op de foto te zien.... althans dat witte is het schuim ervan. Is een leuke passage, en is de laatste jaren erg veranderd net als vele andere plekken op de guil.

greetz
KEESVK

ps: ies, must be Ragne falls hey!!!!

eerste bericht
  vorige bericht
  antwoorden
  terug naar het MB
volgende bericht  
laatste bericht  

Get your FREE forum service! 
Headline News · E-Cards · FAQ Service · Affiliate Programs  powered by Powered by Bravenet bravenet.com