Big, Black & Beautiful Online
Start a New Topic 
Author
Comment
Gewoon echt niet leuk dames!

Gisteren in een lekker schouwburg in Gorinchem jullie show gezien dames. Het moet me van het hart: de show is echt niet leuk, de verbindende conferences zijn ronduit slecht geacteerd, flauw en duen veel te lang. Dankzij de prima acterende Hajo worden jullie nog enigszins gered.

Ik weet niet wie jullie op het idee heeft gebracht om ook "leuk" te gaan doen op het podium, maar dat het geen goeie keuze is geweest, werd gisteren wel duidelijk. In theaterland zijn er velen die prima grappen maken en goed acteren. Jullie zitten zeker niet in die categorie.

Dames jullie zingen de sterren van de hemel, zien er geweldig uit, jullie worden begeleid door topmuzikanten. De zaal van De Nieuwe Doelen ging volledig uit zijn dak bij alle swingende nummers en was een en al oor bij de prachtige ballads. Alleen zakt de show volledig in elkaar, op de momenten dat de "leuke" sketches komen.

Hopenlijk komt er ooit een 3e show, dan met alleen maar muziek, die dan weer beter dan ooit zal zijn.
Ik ga nu snel de cd bestellen.

Groeten van Ruben en oh ja Luctretia: je ziet er geweldig uit op toneel. Was erg jaloers op Hajo, qua kusscenes....

Re: Gewoon echt niet leuk dames!

Mannen begrijpen het ook gewoon niet....!!! Whahaha!!

Instant Messenger: ,3

Re: Re: Gewoon echt niet leuk dames!

Ja wel hoor mannen begrijpen het wel. Ik vond de show namelijk GEWELDIG. En de grappen die ze maakten kwamen goed over. Kortom BB&B RULESSSSSSSSS