Big, Black & Beautiful Online
Start a New Topic 
Author
Comment
Life and Cooking

Hoi Ladies, jullie hebben er weer een feest van gemaakt gister bij Life and Cooking. Jullie zagen er geweldig uit en klonken zoals gewoonlijk SUPERS. Enuh Rocq-e zat je lekker bij Carlo op schoot????? mazell, Nelson

Re: Life and Cooking

Natuurlijk zat ik ook voor de buis en wachtte op jullie optreden!!Jammer dat jullie zo snel weg waren...Maar echt weer een top optreden!Irene zat ook lekker mee te doen zag ik:P Ze waren niet echt goed geinformeerd gloof ik,haha!;)see ya!

kus, Bonnie

Instant Messenger: ,3

Re: Life and Cooking

ook ik heb er erg van genoten. wat een leuk dat jullie dirty old man zongen, dat is al jaren een van mijn lekkerste three degrees nummers. maar jullie hebben inmiddels ook bewezen net zo'n classy act te zijn als de three degrees legends. ga zo door ladies, en wat mij betreft waren jullie ook veels te kort te zien op tv, kunnen jullie niet wat vaker bij carlo en irene langs komen?

Re: Life and Cooking

Wat is Dirty Old Man een lekker nummer! Ook wij zijn er erg geinspireerd door geraakt en hebben kaarten gekocht voor 3 mei in Arnhem. We komen een avondje lekker swingen bij jullie meiden. Tot 3 mei!!! Groetjes Brenda & Suus.