Big, Black & Beautiful Online
Start a New Topic 
Author
Comment
tegenvallende show......erug jammer

hallo Rocq-E, Lucretia en Michelle van BBB. ik heb afgelopen vrijdag jullie show gezien in de Muzeval in Emmen en was erg teleurgesteld en moet dit toch even kwijt.

deze show is zoveel minder dan de eerste BBB show. misschien waren mijn verwachting te hoog opgelopen nadat ik nog maanden had na genoten van de eerste show, maar ik vond dit geen leuke show.

de scences tussendoor zijn een beetje slap (helemaal in het cafeetje) en zo verlies je alle spanning van jullie geweldige zang en goeie soulnummers. Lucretia brengt op een gegeven moment het publiek echt naar een dieptepunt met een langdradig scene en daarna een verdrietig nummer. de hele *** is er dan wel uit. snap niet dat jullie regiseur Barrie Stevens dit allemaal heeft toegelaten.

ik zag in jullie programmaboekje dat er ook een scriptschrijver meebezig is geweest. stuur die jongen aub weg met een bos bloemen en ga weer aan de slag zoals jullie eerste show, met leuke pruiken en kostuumwisselingen op het podium en vooral lekker veel zingen.

Pas op het eind van de show had ik weer het BBB gevoel toen jullie in die oogverblindende gouden pakken een lekker optreden gaven. Waanzinige laarzen had je trouwens aan Lucretia.

sorry voor mijn lang minder leuk bericht, maar jullie zijn zo geweldig, dat het me pijn doet dat deze show niet is wat het had moeten zijn. gelukkig is de cd wel helemaal gaaf, zonder gepraat en alleen lekker muziek.....daar haal ik nu mijn BBB plezier uit en probeer ik XL snel te vergeten......