Big, Black & Beautiful Online
Start a New Topic 
Author
Comment
Disco Diva's

Jullie waren helemaal te gek gisteravond op het Disco Clasics Feest in Leiden. Wat een stemmen en wat een performance!! Ik houd helemaal niet van het Nederlandse theater, maar nu ik jullie heb gezien en gehoord denk ik dat ik toch maar eens moet gaan kijken bij een van jullie shows. Zijn jullie theatershows net zo gevuld met soul en disco clasics als jullie spetterende optreden gisteravond? Please say yes, en ik kom zeker kijken!

Re: Disco Diva's

Hoi Werner, deze Disco Diva's zijn absoluut het beste wat Nederland te bieden heeft in het theater op muziek gebied. Ik heb ze nog nooit een foute noot horen zingen!! En zingen doen ze altijd vet LIVE!! Ga ze dus lekker bewonderen in het theater, weet zeker dat je het helemaal te gek zult vinden.

Cool, dat ze op het Disco Dance Clasics feest te zien waren. Leuke foto's op www.hetdiscofeest.nl

Mazzel, Nelson

Re: Disco Diva's

Ook wij vonden jullie helemaal top tijdens de Disco Dance Clasics in Leiden. Wat een ongelooflijke stemmen!! Jullie zagen er ook waanzinnig mooi uit, jullie brachten tenminste wat kleur op het podium na al dat zwart......groetjes van Gitta