Big, Black & Beautiful Online
Start a New Topic 
Author
Comment
inspiratie

hallo lieve mensen, wat hebben wij enorm genoten van jullie super show. jullie show sloeg in als een bom, de zaal stond lekker 2 uur lang op z'n kop!! Echt geweldig. ik heb zelf ook een maatje meer en wou laten weten dat ik zo veel inspiratie kreeg van rocq-e. het is zo mooi om iemand met een grote maat in zulke kleding te zien, die echt niks onder doet voor de andere dames met een veel straker lichaam. het is moeilijk voor een grote maat om jeugdige/sexy kleding te kopen. mijn complimenten voor jullie ontwerpers. naast jullie mooie stemmen was dit voor mij een geweldige inspiratie. bedankt!! liefs van Brenda

Re: inspiratie

Hallo Brenda, ik ben het helemaal met je eens! voor mij is het ook erg inspirerent om grote maten in zulke kleding te zien. Daar kunnen wij maatjes meer alleen maar van dromen. Ik vond dat Michelle Davids er ook erg goed uitzien. Ik heb haar ontmoet na de voorstelling van Gospel Glories en sta ook op de foto met haar. In vergelijking met toen zie je dat zij erg is gegroeid. Zowel in haar kleding keuze als haar uitstraling. Ik vondt het erg leuk om te zien en ben er trots op dat ik met haar op de foto sta. groetjes van Petra