Big, Black & Beautiful Online
Start a New Topic 
Author
Comment
BBB in concert 10 X beter dan BBB XL!!!!!

Gefeliciteerd met de nieuwe show!!!

Wij gingen helemaal uit ons dak wat een super show, lekker zingen en geen malle praatjes er tussen. Met deze show zijn jullie weer helemaal terug. En dan te bedenken dat we bijna niet zouden gaan!!!

Jullie kostuums zijn ook super!!! Jullie zijn echte diva's.

groetjes van Mary

Re: BBB in concert 10 X beter dan BBB XL!!!!!

Hoi, ook wij vinden de nieuwe show 10 x beter dan BB&B XL. Maar geef jullie wel waardering dat jullie het hebben geprobeerd met zo'n show. Maar acteren is geen zingen en zingen is geen acteren. Houden jullie je dus maar bij je eigen leest dat werkt het beste. Jullie nieuwe is show is daar het voorbeeld van, jullie staan echt op eenzame hoogte. Hou dat vast en ik weet zeker dat jullie net zo lang doorgaan als Jeans. Mazzel, Peter & Bart

Re: BBB in concert 10 X beter dan BBB XL!!!!!

Hoi Hoi, ik vind jullie nieuwe show ook helemaal supers en veel sterker dan de XL show. Hoop jullie snel weer met een nieuwe show te zien en koop zeker jullie dvd als ie klaar is. Tot een volgende keer

Re: BBB in concert 10 X beter dan BBB XL!!!!!

Ik vond jullie laatste show ook leuk hoor!! Alleen zonder de afleidende stukjes er tussen, vindt ik deze show wel beter. Maw wij hebben genoten gisteravond!!! Doei Doei, Leoni