Big, Black & Beautiful Online
Start a New Topic 
Author
Comment
No Frills en de nieuwe CD

Hallo zingende nachtegalen,
Heb jullie single No Frills vaak mogen beluisteren op de radio en vind het een van de beste nieuwe soulsongs, jullie zijn echt super. Nu hoorde ik van de week op de radio dat op 30 oktober jullie album uitkomt. Wow. Als de single net zo veel voorstelt als het album dan moet ik die gelijk kopen. Volgende weekend horen jullie dan meer van mij.
Daaaag Marco

Re: No Frills en de nieuwe CD

Hallo soul diva's, had eigenlijk al eerder een message bij jullie beloofd achter te laten, maar heb jullie net gezien bij Raymann en dacht dat moet ik nu ff doen! Draai de afgelopen weken steeds jullie album en vind het een super CD. Wow! Zoveel geweldige liedjes met jullie stemmen en arangementen, wow, alles bij elkaar maakt het een album dat ik heel lang zal blijven draaien. Super geweldige cover van "Kiss From A Rose" maar ook de door jullie zelf geschreven Beauties als "Everythings Changing" en "Guess I'll Be The One" helemaal super. Ik kan wel een uurtje door blijven schrijven, maar wij gaan zo nog ff wat drinken in de stad.

Tot de volgende keer! daaag Marco

Re: No Frills en de nieuwe CD

W O W wat een gaaaaf nummer en helemaal 2010...kan niet wachten op jullie volgende optreden in Amstelveen.

Dikke brassa.

Robert

Re: No Frills en de nieuwe CD

Jullie nieuwe cd is helemaal te gek, gaan jullie nu snel weer een nieuwe theater show maken rondom deze cd? Groetjes, Elke