Big, Black & Beautiful Online
Start a New Topic 
Author
Comment
In één woord geweldig!!

Vandaag zag ik door toeval net de laatste 15 min van jullie BB&B concert in carré.

Een groot feest, helaas had ik nog nooit van jullie gehoord als soul en disco fan en heb daardoor alle concerten gemist. Hopelijk gaan jullie ooit weer eens on tour. Zou jullie graag eens live meemaken.


btw ik klikt eeens op dvd bestellen maar die gaf een foutmelding. Dus als jullie denken waarom koopt niemand hem. ik weet waarschijnlijk waarom :-)

Forbidden
You don't have permission to access /new/webshop.html on this server.

Re: In één woord geweldig!!

Beste Erik, dank je wel voor jouw bericht! Inderdaad is door de enorme bezoekers aantallen, na afloop van het concert op RTL8, de website gecrasht. Jij bent waarschijnlijk een van de laatste bezoekers geweest voor de crash. Inmiddels werkt alles weer en kun je ook CD's en kaarten bestellen voor het concert in de HMH op 23 april 2010.

Dank je wel voor jouw support en hopelijk tot in de HMH!

Met vriendelijke groet,
Wilma Huizen

Re: In één woord geweldig!!

Hoi bedankt voor je antwoord.
Ik zie dat er weer een nieuw concert aankomt in HMH maar die lijkt voornamelijk uit jullie nieuwste cd te bestaan, als ik de begeleidende tekst bij HMH lees.
Nu hou ik meer van jullie eerdere disco materiaal/covers/medleys, die klinken wat sneller, swingt daardoor lekkerder en is meer mijn smaak. Daarvoor zou ik willen gaan. Zullen die ook in overvloed (de helft) gespeeld worden of zou ik in dat opzicht teleurgesteld worden?

Re: In één woord geweldig!!

Hoi Erik, ik heb toevallig vandaag een flyer van de dames meegekregen over het Heineken music hall concert bij de musicstore, daar staat op dat ze naast nummers van hun nieuwe CD ook hoogepunten uit de shows van de afgelopen jaren zingen. Denk dat jij dus ook goed aan je trekken zult komen. Ik weet niet of je het nieuwe album ook hebt, maar daar staan trouwens ook hele gave en bekende nummers op. Ik denk dat het heel mooi op elkaar zal aansluiten. Ik kan zelf ook niet wachten tot april!!!!! Groet, Carel