Big, Black & Beautiful Online
Start a New Topic 
Author
Comment
Gave Muziek, Gave Website, Gave Ladies

Hallo Dames,

Gefeliciteerd met jullie gave Website. Het is zo lekker om een duidelijke Website te vinden met veel Informatie en die er Super Verzorgd uitziet.

Ik heb genoten van jullie nieuwe CD, die ik bij toeval kreeg van een Kennis van mij. Hij wist dat ik jullie in het Theater had gezien en nam hem daarom mee. Het is een echte Feelgood CD geworden met leuke nieuwe Liedjes en lekkere Covers. Vandaar dat ik vanochtend op jullie Website terecht ben gekomen.

Vindt het erg leuk om te lezen dat het zo goed met jullie gaat en dat jullie binnenkort in de grote Heineken Music Hall gaan optreden. Echt Geweldig.

Jullie verdienen het, want jullie zijn nog steeds heel erg Speciaal. Blijf dat ook vooral doen en jullie Unieke stemmen gebruiken om die ouwe Soulklassiekers levend te houden. Vele zingen die zelfde Klassiekers, maar nooit zoals jullie dat doen. Met echte Passie en Kwaliteit, zoals het hoort, Jullie zijn ook nooit een zwak Aftreksel van het Origineel, jullie zijn vaak net zo goed als het Origineel en soms zelfs Beter.

Heel veel Groeten van Erwin