Big, Black & Beautiful Online
Start a New Topic 
1 2 3 4 5 6
Topic
Author
Views
Replies
Last Post
m
Myrthe
Views: 413   Replies: 0
Last Post: May 23, 2008 3:19pm
by Myrthe
concert
wat een super concert was het weer, het laatste optreden . ook de kostuums en lichtshow was super. En niet te vergeten de band, wat een goede band. Echt mijn complimenten. Maar het allermooiste was natuurlijk de meiden, wat een stemmen. Echt super goed hoor. We hebb...
Views: 380   Replies: 0
Last Post: May 22, 2008 1:45pm
by marrianne
concert
Hallo Dames, Gisteren erg genoten van jullie optreden in de Maagd te Bergen op Zoom het was weer heerlijk zwingen.
Views: 403   Replies: 0
Last Post: May 22, 2008 10:19am
by jolanda
b
Bert
super dvd en service
hallo bbb, dank jullie wel voor het snelle versturen van de dvd. wij hebben jullie optreden gezien in delft en waren toen al meteen fan geworden van jullie drie. eergisteren hebben wij de dvd ontvangen en vonden de show eigenlijk nog beter dan toen wij hem live gezie...
Views: 448   Replies: 0
Last Post: May 19, 2008 5:04pm
by Bert
w
wendy
show
ik heb jullie show niet life gezien maar bij mijn zus op dvd. Hij is super. jullie doen het heel erg goed en zien er super uit. Ik heb gelijk de dvd besteld. Ik kijk er erg naar uit.
Views: 396   Replies: 0
Last Post: May 18, 2008 2:43pm
by wendy
concert
jullie concert was echt gaaf, ik ben net terug uit Zaandam en heb erg genoten. Een groot compliment voor de kleding, jullie zagen er TOP uit.
Views: 445   Replies: 0
Last Post: May 17, 2008 3:14pm
by Collinda
n
Nelson
vette show!! gave dvd, jullie blijven top!!
Hello Ladies, Ik heb net jullie show gezien in Barendrecht en dit is jullie vetste show tot nu toe! Alles is gewoon af. Echt vet dat jullie nu ook een lied voor jullie zelf hebben laten schrijven en daarmee beginnen. Ik zit nu jullie dvd te bekijken en moest julli...
Views: 464   Replies: 0
Last Post: May 16, 2008 5:00pm
by Nelson
n
Nico
makkelijk
misschien een tip voor iedereen die de dvd heeft en of wil hebben..ik heb hem in de computer gezet en via mijn brandprogramma op cd gezet. nu kan ik hem ook in de auto luisteren..
Views: 461   Replies: 0
Last Post: May 16, 2008 9:28am
by Nico
p
Peter
Your Show
We saw your show on may 15 in Zutphen. We had such a good time and we wanted to thank you for it. We hope to see much more of you 3. thnx for signing our cd's.. and for asking me onto the stage.. Hugs and kisses Chris and Peter
Views: 432   Replies: 0
Last Post: May 16, 2008 4:31am
by Peter
s
Sandra
Super!!!!
Net terug uit Amstelveen.... nog helemaal hyper. Wat een ontzettend gave show weer!!!! Ik kom zeker nog een keertje kijken.
Views: 458   Replies: 0
Last Post: May 13, 2008 2:58pm
by Sandra
j
Jan
Super
Super ! Wanneer komen jullie naar België ? Peace ! J
Views: 404   Replies: 0
Last Post: May 13, 2008 8:37am
by Jan
r
Roos
You give music a place on this planet
Het was in een woord weer geweldig! Onwijs leuke avond gehad!!! yahooooo toppie!! Keep making music girls!! Because you give music a place on this planet!!! Greetz Roos
Views: 391   Replies: 0
Last Post: May 10, 2008 3:10pm
by Roos
s
Sonja
Hengelo was SuPeR!!!
JUllie waren geweldig vanavond in het Rabotheater. Wat een show zetten jullie neer, ben nu nog aan het nagenieten. Na afloop zijn we met z'n alle een borrel gaan drinken en iedereen bleef het maar over de show hebben. Echt compleet SuPeR. Had spijt dat ik toch jullie...
Views: 412   Replies: 0
Last Post: May 9, 2008 4:57pm
by Sonja
m
Marijn
Super!
Wat een geweldige show vanavond in Dronten in de Meerpaal! We hebben genoten en komen zeker nog een keer naar jullie show!!! Groeten van Marijn
Views: 389   Replies: 0
Last Post: May 8, 2008 2:15pm
by Marijn
Super!!!
Wéér ontzettend genoten, ben al in Carré geweest en het nog een keer dunnetjes over gedaan met collega's in Meppel, schouwburg Ogterop gisteravond! Ook nog een afterparty, lekkere (dans)muziek, ivm 140 jarig jubileum van Ogterop. Geweldig en nu maar w...
Views: 436   Replies: 1
Last Post: May 7, 2008 12:55pm
by jolanda
c
Carla
mooie DVD
Hoi Hoi BBB-ers, ik heb vanochtend jullie DVD ontvangen en heb hem gelijk gekeken. Ondanks het mooie weer en het huishouden wat ik had moeten doen. Heb toch weer erg genoten van jullie show. zulke mooie stemmen!! Fijn dat jullie de DVD zo super snel naar mij hebben o...
Views: 462   Replies: 0
Last Post: May 7, 2008 4:01am
by Carla
b
Bert
Super webshop
Hoi, wou jullie even bedanken en laten weten wat en super webshop jullie hebben. Heb gister de 2 CD's besteld en betaald en had ze vandaag al binnen!!! Super afhandeling, jullie zijn een A++++ seller!!! Ga nu lekker van de CD's genieten. groet, Bert
Views: 435   Replies: 0
Last Post: May 3, 2008 5:04am
by Bert
Rocq-E,
You have such a great voice, you touch my soul! I would love to hear you sing "No more rain" from Angie Stone with the girls and "Shackles" from Mary would fit you all as well which always makes me dance and feel really happy! The show was great yesterday 10/4 in Alm...
Views: 467   Replies: 2
Last Post: Apr 30, 2008 4:42pm
by Liselotte
Tonight in Rotterdam
Hello BBB Diva's......We cannot wait till showtime tonight...we are looking forward to seeing you three fabulous beings back on stage, with you incredible voices, your stunning costumes and your sexy moves. After reading all the comments on this forum, I know we...
Views: 445   Replies: 3
Last Post: Apr 27, 2008 8:24am
by Werner
b
Bea
Bussum
Jullie zijn geweldig! Wij hebben een geweldige avond gehad!! Rocq-e en Michelle, bedankt voor de mooiie foto en jullie handtekeningen. Liefs van Bea
Views: 468   Replies: 0
Last Post: Apr 26, 2008 3:33am
by Bea
een woordt geweldig
we waren in bussum in Spant! bij jullie met het hele bedrijf Zwerink we hebben geweldig genoten van jullie was een top avond
Views: 445   Replies: 0
Last Post: Apr 25, 2008 3:06pm
by willy crista
d
Dian
Tiel, 24-04-08
Heeey BBB! Het was echt een super leuke avond vandaag in Tiel. Ik stond op het linkerbalkon en ik ben helemaal uit mijn dak te gaan. Het was echt geweldig. En als jullie nog een keer in Tiel komen ben ik van de partij! Liefs, Dian
Views: 440   Replies: 0
Last Post: Apr 24, 2008 2:43pm
by Dian
BBB in concert 10 X beter dan BBB XL!!!!!
Gefeliciteerd met de nieuwe show!!! Wij gingen helemaal uit ons dak wat een super show, lekker zingen en geen malle praatjes er tussen. Met deze show zijn jullie weer helemaal terug. En dan te bedenken dat we bijna niet zouden gaan!!! Jullie kostuums zijn oo...
Views: 508   Replies: 3
Last Post: Apr 23, 2008 4:34am
by Leonie
j
john
super show
Hey,bbb We zijn verleden week voor de derde keer naar jullie show geweest. We hebben weer vreselijk genoten. Het lijkt wel of de show steeds beter wordt. We gaan volgende week weer, tot dan. Jullie zijn super!!!! En voor iedereen die nog twijfeld jullie moeten echt...
Views: 458   Replies: 0
Last Post: Apr 19, 2008 6:12am
by john
b
Bonnie
GEWELDIG!!
En WEER van een geweldige show genoten!! Kom zeker nog een keer kijken... Jullie zijn super!
Views: 430   Replies: 0
Last Post: Apr 17, 2008 10:13am
by Bonnie
k
Karly
Concert in Leiden, woe 16-4-2008
door omstandigheden kan ik niet naar het concert van BBB in de leidsche schouwburg (Leiden) op woensdagavond 16 april. ik heb 1e rang kaarten voor 25 euro per stuk Heeft er iemand interesse, mail me dan en ik reageer morgenochtend!
Views: 454   Replies: 0
Last Post: Apr 15, 2008 9:27am
by Karly
m
Miriam
Zoetermeer
Hello lovely BB&B ladies, I am a singer myself (disco classics band) but you blew me away yesterday in Zoetermeer. I surrender ;) WOW! Miriam
Views: 399   Replies: 0
Last Post: Apr 13, 2008 1:07am
by Miriam
Cuyk
We komen zojuist terug uit Cuyk. Een geweldig concert. Ga zo door meiden; fantastisch.
Views: 399   Replies: 0
Last Post: Apr 11, 2008 2:27pm
by Manuele & Mieke
l
Lenie
Concert Almere
Hallo BB&B, Gisteren hadden wij, ik, mijn dochter en schoondochter, een gezellige meidendag want wij zijn in Almere naar jullie concert geweest. Wij vonden het geweldig en hebben lekker met jullie mee kunnen swingen . Wat een act met al die kleding en pruiken. Ge...
Views: 425   Replies: 0
Last Post: Apr 11, 2008 9:17am
by Lenie
Almere
Voor mij de eerste kennismaking met dit fenomeen BBB. Wat een energie, talent en overgave. Dit was een geweldige avond...
Views: 406   Replies: 0
Last Post: Apr 11, 2008 12:11am
by Gertjan
Doetinchem
GEWELDIG!!! heb weer genoten. Meiden, jullie zijn echt het einde.
Views: 371   Replies: 0
Last Post: Apr 10, 2008 11:22am
by Janine Hoebé-Ho...
m
Marco
09/04/08 Doetinchem
Wat een lekkere avond weer met deze drie kanjers. See ya next time.
Views: 390   Replies: 0
Last Post: Apr 10, 2008 7:35am
by Marco
Optreden Doetinchem
Ongeevenaard & Onvergetelijk, We zijn regelmatige theatergangers, maar dit sloeg werkelijk alles, wat een feest! Vanaf nu zijn we er ieder jaar bij! Dank jullie wel en tot ziens! Rene & Helene
Views: 377   Replies: 0
Last Post: Apr 9, 2008 2:52pm
by Rene & Helene
Onvergetelijk!
Zoals ook vorig jaar, nu weer vanuit Dronten naar Drachten gereden voor BB&B. Helemaal SUPER. Voor ons extra spannend, omdat Theo het podium op werd gehaald. We hebben er beiden iets heel erg leuks aan over gehouden; Theo een slapeloze nacht ;-)) en ik een bos bloeme...
Views: 443   Replies: 0
Last Post: Apr 8, 2008 10:58am
by Theo & Rachel
optreden leeuwarden Harmonie
Hallo, Heb genoten van de voices en de show, echter de band blijft achter en past niet bij het imago van de show. Bij deze soort muziek zijn "Horns" onmisbaar om de show te pefectioneren, geen keyboardje met af en toe een horns "likkie". Ook de kleding van de ban...
Views: 435   Replies: 0
Last Post: Apr 8, 2008 3:21am
by Jack Zijlstra
Geweldige show 6 april oude luxor Rotterdam
Gisteravond met 2 vriendinnen naar BBB geweest in het oude luxor. Wat een geweldige show was dit zeg! Van begin tot het eind genoten. De dames zijn echte toppers! Wij hadden een plek op de vierde rij dus wij konden ook de gezichtsuitdrukkingen goed zien en was natuur...
Views: 437   Replies: 0
Last Post: Apr 7, 2008 5:01am
by Heidi Adriaanse
5 april in Drachten
Het was gisteravond weer een groot feest in Drachten. Hartstikke te gek. Kijk er naar uit wanneer jullie weer in Friesland komen. Te gek dat ik van jullie ook nog een handtekening kreeg. Alleen jammer niet van Lucretia. We hebben genoten. groetjes Rick en Stefa...
Views: 422   Replies: 1
Last Post: Apr 6, 2008 11:14am
by Nikkie & Greet
e
Ellen
WAUW!
Wauw ladies, did I have a great night in Drachten! One big party, and I was seriously touched by the solosong of Lucretia! Looking forward to your next visit in Friesland. Love you all!
Views: 420   Replies: 0
Last Post: Apr 5, 2008 4:19pm
by Ellen
Big, Black, Beautiful Drachten was FABULOUS!
Hi ladies! Just back from your show and it was great! Dit was de derde show die ik gezien hebt en jullie blijven ontzettend goed! Volgend jaar weer! Groetjes, Jeffrey uit Leeuwarden
Views: 438   Replies: 0
Last Post: Apr 5, 2008 2:21pm
by Jeffrey
h
Henny
4 april 2008
De show was weer fantastisch gisteravond! Dit was voor mij al de 4e show van BBB, maar het blijft swingen. Ik kom zeker een volgende keer weer!
Views: 416   Replies: 0
Last Post: Apr 5, 2008 10:18am
by Henny
Feestje Spijkenisse
Bedankt voor het geweldige feestje van gisteravond, ik vond het helemaal te gek wat een entertainers zijn jullie!!!! It's my turn deed me een traantje wegpinken!!!! Wat een vocals, helemaal top!!!!!!!!!!! Tot de volgende keer!! Groetjes Jennifer
Views: 434   Replies: 0
Last Post: Mar 30, 2008 3:29am
by Jennifer
k
karin
Winterswijk 18 Maart
Wat een superavond.Heb genoten van jullie. Lekker dansen en meezingen top. Bedankt voor deze avond. Tot de volgende keer
Views: 493   Replies: 0
Last Post: Mar 26, 2008 12:19pm
by karin
s
Sjaak
Carré lag aan jullie voeten
Wat een wereldse show hebben wij gisteravond gezien in Carré. De hele zaal lag aan jullie voeten en volgens mijn vloog het dak er af!!!! Werelds!!! Hoop dat jullie volgend jaar weer in Carré staan, wij zijn dan ook weer van de partij.
Views: 449   Replies: 1
Last Post: Mar 26, 2008 10:39am
by Wil
r
Ronald
Topavond
Ik ben 22 maart in stadskanaal naar de voorstelling geweest. Wow helemaal te gek. Ongelooflijk wat kunnen deze diva's geweldig zingen. Een swingend avondje uit. WE WANT MORE !!!!!
Views: 433   Replies: 0
Last Post: Mar 23, 2008 3:40am
by Ronald
show Flint 20 maart 2008
Wat een show. Super !! ik heb echt genoten. wat een eerder iemand ook al zei: ik kom terug met mijn meiden. die zullen het ook super vinden. Ik ga aan de spaar: word 12-12-'12 50 jaar. zei tegen mijn man: dit is het helemaal voor zo'n speciale dag Hij keek nog ni...
Views: 457   Replies: 0
Last Post: Mar 21, 2008 5:10am
by Nanette
show van 18 maart winterswijk
Jullie show van afgelopen dinsdag was geweldig. zang, kleding, band, licht allemaal even boeiend. Kom zeker nog een keer terug om te genieten. dan samen met mijn dochters. Bedankt! groetjes van die stille (mooie) mevrouw op rij 1 in winterswijk
Views: 453   Replies: 0
Last Post: Mar 20, 2008 1:52pm
by marlies heetvelt
s
Sara
T.O.P
Hey Allermooiste BBB Dames!! Wauw wat een avond afgelopen dinsdag in Winterswijk! Het was in 1 woord TOP!!! Liefs Sara
Views: 407   Replies: 0
Last Post: Mar 20, 2008 7:07am
by Sara
h
Henk
15 maart/ Hoogeveen
Jullie hebben jezelf overtroffen met deze show. In één woord: geweldig!!. Een spetterende avond, bedankt en tot de volgende show!!
Views: 391   Replies: 1
Last Post: Mar 16, 2008 11:45am
by Paulien
e
Elma
girlpower
Wat weer een geweldige spetterende show in Hoogeveen. We hebben genoten!!!
Views: 435   Replies: 0
Last Post: Mar 16, 2008 7:29am
by Elma
Spetterende show 14 maart CARRE
Gisteravond (14 maart) in Carré, wouw, het was een geweldige en spetterende show!!! Carré stond op z'n kop, bij de eerste nummers lag de zaal al plat, en ik wil NOG een keer heen! Dit was de derde keer, de laatste show was met wat meer acts en die vond ik...
Views: 441   Replies: 0
Last Post: Mar 15, 2008 2:28am
by Jolanda
1 2 3 4 5 6
Free Forum powered by Bravenet 
Powered by Bravenet