Big, Black & Beautiful Online
Start a New Topic 
1 2 3 4 5 6
Topic
Author
Views
Replies
Last Post
j
Joe HH
Fenominaal
Verleden week dinsdag heb ik jullie show gezien in Den Haag en jullie zijn echt fenominaal!!! Veel suk6 en zeker tot een volgende keer. Joe HH
Views: 468   Replies: 0
Last Post: Feb 26, 2007 8:31am
by Joe HH
n
Nelson
We miss BBB!!!!!!!!!!!!
Hello BBB Ladies, just a line to let you know that we miss the BBB shows. I did see you are performing at several carnaval festivals, but i'm not into carnaval so I don't think I could stand that for a whole night. Any news on a new tour yet?????? Mazzel, Nelson
Views: 472   Replies: 2
Last Post: Feb 19, 2007 6:41am
by Nelson
n
Nelson
BB&BB = BB&B in the BIOS!!! and back in 2008!!!!
Wow, ladies, jullie hebben gister weer stevig staan knallen!!! Te gek zo'n concert na de film....helemaal top. Leuk ook om weer nieuw materiaal van jullie te horen en geweldig nieuws dat jullie volgend jaar weer gaan toeren!!!!!!!YEAH YEAH------------that made my day...
Views: 520   Replies: 0
Last Post: Feb 19, 2007 6:35am
by Nelson
d
DaVooz
BB&B cinema gig rocked
Heerlijk optreden in Rotterdam, leuke set, prima.
Views: 434   Replies: 0
Last Post: Feb 18, 2007 4:55pm
by DaVooz
j
Joyce
GEWELDIG
Hey dames .... Ik wou ff zeggen dat jullie vannavond geweldig waren , met jullie bandje.. Ik had toevallig kaartjes gewonnen van de dreamgirls prumere.., maar ik had hem al gezien.. Ik vond het daarom nog leuker dat jullie zijn gekomen ..., ik heb lekker ged...
Views: 442   Replies: 0
Last Post: Feb 18, 2007 3:31pm
by Joyce
j
Jeanne
Dreamgirls
Wat gaaf dat jullie Dreamgirls gaan doen!! Dit ligt precies in jullie straatje want jullie zijn onze nederlandse Dreamgirls......veel sukses met de voorbereidingen en we komen zeker kijken. Doei Doei...Jeanne
Views: 470   Replies: 0
Last Post: Feb 7, 2007 6:36am
by Jeanne
Amstel Carnagala 3-2-2007
We zien uit naar jullie optreden a.s. zaterdag te Valkenburg. Amstel Carnagala is een superfeest. Inmiddels zijn de kaarten uitverkocht. Met jullie op het programma kan deze avond niet meer stuk. Veel succes. Ruud Janssen
Views: 474   Replies: 1
Last Post: Feb 5, 2007 5:36am
by Ingrid van de Sa...
n
Nelson
BBB goes dream girls
LADIESSSSSSS......great concept!! Wow. Now we get a chance to see the movie and see you three perform again.......I might just show up for all three dates . Are you doing songs from dream girls? Is Rocq-e finaly going to sing 'I'm telling you i'm not going'? What a t...
Views: 461   Replies: 0
Last Post: Feb 1, 2007 1:31am
by Nelson
c
chris
snelle cd levering!
jullie cd levering was helemaal super! ik had de cd een dag later al in huis. A+++++ seller! nu lekker genieten.......
Views: 471   Replies: 0
Last Post: Jan 12, 2007 3:30am
by chris
r
RUUD
TOP CD
HOI BIG BLACK EN BEAUTIFULL! IK HEB JULLIE XL CD GEKREGEN MET DE KERST EN VINDT HEM TOP!!!! HEB NU NET JULLIE EERSTE CD OOK BESTELD. JULLIE MUZIEKSOORT MOET ECHT WEER TERUG KOMEN, WANT WAT ER NU IN DE TOP 40 STAAT IS VINDT IK NIET LEUK MEER. GELUKKIG KAN IK NU VAN JU...
Views: 437   Replies: 0
Last Post: Jan 5, 2007 3:11am
by RUUD
Thank You
Hello Sweeties!! Thank You for a wonderfull show last saterday and Thank You for all the sweet attention you gave me. I enjoyed myself you three are fabulous!!!! Much Love from Marco Louman
Views: 477   Replies: 0
Last Post: Dec 18, 2006 2:07am
by Marco Louman
g
Geert
Klasse!!!!!
Ladies, jullie waren geweldig vanavond!! Ik heb erg van jullie soul konsert mogen genieten. Wat een top band hebben jullie, heerlijk met die blazers en dan soul zingen met jullie stemmen. Zo hoort soul muziek uitgevoerd te worden. Perfect!! Veel succes in...
Views: 494   Replies: 1
Last Post: Dec 7, 2006 4:28am
by esther
e
Erik
helemaal geweldig
Hoi Rocky, Michelle en Lukretia! Ik heb gewelidg genoten van jullie optreden afgelopen vrijdag in de Oosterpoort in Groningen. Jullie zijn echt super geweldig. Ik geniet nu nog na van al die heerlijke nummers die jullie die avond zongen. Bestaat er ook een live...
Views: 540   Replies: 1
Last Post: Dec 6, 2006 2:22am
by Wilma Huizen
p
Paula
Weer op toernee??????????
Lieve meiden, waar en wanneer kunnen wij jullie weer in het theater zien????????? Ik las de berichten dat jullie in Leeuwarden zijn geweest maar weet dat jullie niet op toernee zijn. Mijn man heeft me beloofd weer naar een show van jullie te gaan. Wij draaien de cd n...
Views: 542   Replies: 1
Last Post: Dec 6, 2006 2:19am
by Wilma Huizen
Leeuwarden 25 november 2006
Hallo swingende soul meiden! Wij hebben afgelopen zaterdag een geweldige avond gehad toen jullie bij ons in Leeuwarden optraden. Dit siwngende concert samen met de basic bigband en het FJO was een enorme inspiratie voor mij. Jullie drieeën zijn super zangeressen...
Views: 529   Replies: 1
Last Post: Nov 29, 2006 11:06am
by Henk
d
Dylan
BBB in de Harmonie
Lieve dames, wij hebben heeeeeeeel erg van jullie genoten afgelopen zaterdag avond in de Harmonie. Net als jullie eigen theatershow, swingende dit concert met Theo weer uit de pan. we hopen jullie nog veel vaker te mogen zien zingen!!!
Views: 509   Replies: 0
Last Post: Nov 28, 2006 3:34am
by Dylan
a
Andrea
a burst of soul
Hello girls, I have seen you this weekend with the klm harmonie and you three came out with a burst of soul power that {finally} got the whole room singing and swinging. You were truly the finale for this night, again I say what a big dosis of soul power you thr...
Views: 451   Replies: 0
Last Post: Oct 31, 2006 2:13pm
by Andrea
BBB = in 1 woord de Beste!!
Hoi Meiden, Wij hebben afgelopen vrijdag enorm van jullie genoten op ons bedrijfsfeest. Jullie zijn geweldig. Samen met een groepje vriendinnen had ik BBBXL gezien en had natuurlijk iedereen op kantoor verteld hoe geweldig jullie waren. Wat een verrassing om ju...
Views: 495   Replies: 0
Last Post: Oct 16, 2006 1:42am
by Elenoor
Echt tha Bomb!!!
Had gratis kaartjes, maar wilde dubbel en dwars betalen om het nog een keer te zien!! Hou me op de hoogte voor een nieuwe show!! Groetjes Jennifer
Views: 539   Replies: 2
Last Post: Oct 10, 2006 4:29am
by Wilma Huizen
b
Bert
Ladies Let's Go
Ladies, we really like your new intro track. What a great song to open your show with. Please inform me where I can buy this single. I didn't see it in your webshop. So Ladies, let's GO....I'm ready!!! Bert.
Views: 462   Replies: 1
Last Post: Oct 10, 2006 4:26am
by Wilma Huizen
let's go ----- HELEMAAL TOP
BBB-ladies, wat is let's go een gaaf nummer zeg. Waar kan ik deze kopen? lekkere oude disco met een nieuwe sound. echt vet gaaf! Wil heel graag het complete nummer op cd hebben.
Views: 587   Replies: 6
Last Post: Oct 10, 2006 4:24am
by Wilma Huizen
SuPeR
Jullie zijn SuPeR!!! En ik ben na gisteravond So Excited. Heb net jullie twee CD's bestelt en kan niet wachten. Ben.
Views: 494   Replies: 0
Last Post: Oct 1, 2006 5:46am
by Ben een Fan
great show
hello girls. your show last nite with us [the crazy bunch] in utrecht was really great. i really love your voices. i also really like the way you look. you are truly big and black and beautifull. many kissez from jasmine
Views: 427   Replies: 0
Last Post: Sep 24, 2006 5:45am
by jasmine
w
Werner
Nieuwe site
Hallo dames, jullie BBB site is nu nog mooier geworden! Leuke nieuwe foto's en sluit me graag aan bij de rest: jullie studio tracks klinken helemaal gaaf. Hoop jullie gauw weer ergens te komen bewonderen.
Views: 471   Replies: 0
Last Post: Sep 23, 2006 12:01pm
by Werner
gave cd
Ik heb vanochtend de cd ontvangen die ik via jullie webshop heb besteld. En wat ben ik blij met deze cd, geweldige nummers en wat een supersoulstemmen. deze cd staat voorlopig op repeat in mijn cd speler!!!
Views: 501   Replies: 0
Last Post: Aug 22, 2006 5:08am
by Raymond Mulkens
Woerden vakantieweek
Heeej! Wij zijn weer van de partij in Woerden! We hebben er alweer zin in om met jullie te feesten! Hopelijk zingen jullie Happiness, Survivor en I'm so excited!Geweldig hoe jullie dat zingen!(zoals alle numemrs eigenlijk wel:P) Tot 19 augustus! Liefs, Tir...
Views: 488   Replies: 1
Last Post: Aug 21, 2006 1:02am
by Werner
b
Bonnie
Duitsland
Heel veel plezier en maak er een goed feestje van zoals altijd!! Liefs, Bonnie
Views: 456   Replies: 2
Last Post: Jul 3, 2006 7:27am
by Jef
Supercalifrilistic Soul cd
Dear Ladies, jullie cd is waanzinnig lekker. ik draai hem al ieder dag in de auto sind ik het gekocht heb in de Martiniplaza en nog kan ik er geen genoeg van krijgen. Wat een geweldige stemmen, pure soul en clasic soulnummers. Echt een aanrader voor iedereen die van...
Views: 415   Replies: 0
Last Post: Jun 21, 2006 1:39am
by Paul Haasewinkel
Gewoon echt niet leuk dames!
Gisteren in een lekker schouwburg in Gorinchem jullie show gezien dames. Het moet me van het hart: de show is echt niet leuk, de verbindende conferences zijn ronduit slecht geacteerd, flauw en duen veel te lang. Dankzij de prima acterende Hajo worden jullie nog eni...
Views: 826   Replies: 2
Last Post: Jun 19, 2006 4:26am
by Quint
n
Nelson
BB&B supports WK
Gaaf om te horen dat de BB&B diva's naar Duitseland afreizen om de WK sfeer te verhogen bij villa BvD. Ik hoop dat ze tegen die tijd onze jongens kunnen ondersteunen en aanmoedigen in de kwart finales!!! Mazel, Nelson
Views: 446   Replies: 1
Last Post: Jun 13, 2006 4:31am
by Ghita
Spetterende optreden Orpheus!!!
Hey ladies, We hebben echt ontzettend genoten van donderdag avond in Orpheus. Muziek was helemaal top, echt alles was leuk. Ontzettend lekkere drummer trouwens ook ;) En de muziek was ook goed hoor...! We hebben de cd gekocht die we de hele dag doordraaien en k...
Views: 449   Replies: 0
Last Post: Jun 10, 2006 10:36am
by Renée en Kirste...
y
Yvette
Optreden Apeldoorn
Hallo dames, wat een geweldige , waanzinnige, gave show hebben jullie gisterenavond in Apeldoorn gegeven! Ik was niet alleen onder de indruk van jullie maar ook van ons eigen Apeldoornse publiek. 1500 mensen die helemaal uit hun dak gingen, elk lied bijna meezongen...
Views: 488   Replies: 0
Last Post: Jun 9, 2006 9:14am
by Yvette
d
Daan
Fantastisch
Wauw wat een fantastische show gisteravond in Apeldoorn. Het was gewoon een kater toen ik buiten kwam....ik had nog uren door willen gaan. Thanks voor de heerlijke avond!!!! Jullie waren allemaal SUPER!
Views: 439   Replies: 0
Last Post: Jun 9, 2006 12:33am
by Daan
ik ga jullie zo missen!!!!!!!
dag ooms en tante's!! n0gh maar 2 avonden te gaan! ik w0u n0gh gwoon ffies segge dat ik jullie heel erg ga missen!!het was heel erg gesselie met z'n alle en ik heb er van genoten!! ik h0op dat er n0gh so'n super show k0mt!!v0l humor en super zang !( en natuurlijk ni...
Views: 507   Replies: 0
Last Post: Jun 3, 2006 6:03am
by De r0bin van 13
i
Ingrid
Geweldige Top avond
Hello lady's, Ik heb jullie vanavond gezien in het koninklijke schouwburg in Den Haag. Wat een grandiose avond was het en inderdaad je kon niet blijven zitten in je stoel je moest gewoon mee swingen. En ook de rol van Hajo Bruins was erg leuk. Jullie zijn gewoon h...
Views: 555   Replies: 0
Last Post: Jun 1, 2006 4:04pm
by Ingrid
Disco Diva's
Jullie waren helemaal te gek gisteravond op het Disco Clasics Feest in Leiden. Wat een stemmen en wat een performance!! Ik houd helemaal niet van het Nederlandse theater, maar nu ik jullie heb gezien en gehoord denk ik dat ik toch maar eens moet gaan kijken bij een v...
Views: 562   Replies: 2
Last Post: May 31, 2006 9:13am
by Gitta Verkerke
y
Yvonne
BBB
Hi ladies I just want to let you know how much fun I had during the show in 's Hertogenbosch at the 26th of may. I sat on the front row, that was absoluty amazing, the best place in the whole theater ;). I had so much fun seeing you dance and sing and talk. The hu...
Views: 450   Replies: 0
Last Post: May 29, 2006 10:42am
by Yvonne
Top!!!
Beste Big, Black & Beautiful, Ik heb jullie vorige week maandag voor het eerst gezien in het Rai Theater en ik was zeer onder de indruk van jullie talent. Ik hoop dat jullie met een derde show komen want ik heb werkelijk genoten en een leuke avond gehad! Gr...
Views: 509   Replies: 0
Last Post: May 29, 2006 4:31am
by Richard
optreden 22 mei A'dam
Jullie waren GEWELDIG!!!! Wat een optreden! Nog nooit zo genoten!! Het was echt super gaaf! 9 juni zijn we er weer bij in de feesttent!! Tot dan! Let's get party!!! Bye bye, Arlette en Manon Lemmers
Views: 549   Replies: 1
Last Post: May 27, 2006 3:10am
by Nelson
I LOVE YOU
Where's Aunt Rocq-e Where's Lucretia, Where's Hajo, I say your names everyday... I LOVE YOU... Arielle 2yrs. old
Views: 454   Replies: 0
Last Post: May 24, 2006 7:17am
by Arielle David
m
Marcel
Top Top en nog es Topmeiden!!!Michelle Rocq-E, Luc, I love you!
Optreden in Barendrecht was echt top!! leuke sketches, ongelooflijke stemmen, geweldig....Keep up the good work!! and please go on!!!the world need you!!!three gods voices!!....there are just three of them...als het even kan dan ga ik nog naar Den Haag !!
Views: 477   Replies: 0
Last Post: May 21, 2006 2:34am
by Marcel
Again a lot of Soul!!!!!
Hello ladies!!!!!!!!!!!!!!! We saw your soulshow for the 2nd time yesterday in Gouda. The first we saw it in Alphen and the show has gotten ever better!!!!!!!! Great new songs!!!! and much funier with the sketches. The 2nd half is better without the restaurant...
Views: 419   Replies: 0
Last Post: May 20, 2006 4:19am
by Clarissa
k
Kelly
-
Hey Lady's ! Fantastic show last night in Hoorn ! Great voices, beautiful dress's, and.. you 3.. wow! amazing ! See ya! byeeeebyee
Views: 426   Replies: 0
Last Post: May 18, 2006 2:48am
by Kelly
b
Brenda
Wereld show!!!!!
Hallootjes soulmeiden, wat een wereld show hebben jullie vanavond neergezet in Hoorn. Helemaal super,van begin tot eind. Jullie outfits zijn ook echt erg cool!! En die gouden hoofddeksel op het eind zijn helemaal gaaf. We genieten nu lekker na van jullie steengoeie C...
Views: 583   Replies: 0
Last Post: May 17, 2006 3:48pm
by Brenda
Helemaal top! Tiel stond weer te swingen
Beste sisters of soul, jullie hebben gisteravond weer een show neergezet van wereldklasse. Helemaal top! Ik weet niet wat iedereen aan te merken had op deze show, maar wij vonden het geweldig! Lekkere nummers, grappige scenes, de hilarische monoloog van de kleedster...
Views: 472   Replies: 1
Last Post: May 15, 2006 3:17pm
by Gerda Verweij
j
Jeroen
Optreden in De Studios
Vrijdag 2 juni zijn de dames 's avonds laat ook in Lelystad te bezichtigen in Discotheek De Studios Kijk voor meer info op www.destudios.nl
Views: 453   Replies: 0
Last Post: May 15, 2006 1:23pm
by Jeroen
show Spant Bussum
Het was in één woord geweldig!!! Wat een soul, wat een kostuums, wat een pruiken, wat een act, wat een prachtstemmen. De hele zaal stond te swingen, en wie dat niet deed werd met de ambulance via de zijingang afgevoerd. Enne...waar kan ik de roze bustier b...
Views: 423   Replies: 0
Last Post: May 15, 2006 10:48am
by Emanuela
b
Bonnie
Show in Schiedam!
Heey meiden! Jullie waren echt weer goeeeehooedd in Schiedam!Wij hebben weer erg gelachen EN gegilt voor jullie Misschien tot in Den haag! xxxies Bonnie
Views: 560   Replies: 1
Last Post: May 6, 2006 9:12am
by Tirsa
r
Ralph
BBB Arnhem 3-05-2006
Het was wederom voor de tweede keer een feest en een genot om naar te kijken. alleen had ik wel af en toe het idee dat het in arnhem een beetje TAM was, Scheveningen was echt een feest. Iedereen in arnhem moest eerst ff los komen. Maar zelfs dat duurde wel erg lang...
Views: 519   Replies: 0
Last Post: May 3, 2006 10:45pm
by Ralph
Geweldig optreden gister in Almere
Hoi Diva's, wat een geweldige swingend optreden hebben jullie gister gegeven in ons nieuwe Stadshart van Almere. Het swingt echt helemaal de pan uit. Hoorde dat jullie in de RAI optreden binnenkort en ga daar volgende week kaarten voor kopen. Lekker een avondje genie...
Views: 521   Replies: 1
Last Post: May 3, 2006 1:46am
by Martha Kolkmans
1 2 3 4 5 6
Free Forum powered by Bravenet 
Powered by Bravenet