Big, Black & Beautiful Online
Start a New Topic 
1 2 3 4 5 6
Topic
Author
Views
Replies
Last Post
k
Klaas
BBB in Franeker was super
Gisteravond naar het BBB in franeker geweest, het was super, zaten op de 1e rij het kon niet beter. Volgens mij was dit zelfs beter dan BBB in Leeuwarden Meiden, Ga zo door Volgend jaar weer?
Views: 527   Replies: 0
Last Post: Apr 28, 2006 4:19am
by Klaas
g
Gerdi
Awesome ceedeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!
Ladies, uhuh and Gentlemen, uhuh... Dames jullie hebben het weer gedaan, wat een heerlijke cd is het geworden. Ik heb hem gister ontvangen en draai hem al continue. Nog even en dan ken ik alle teksten uit mijn hoofd, dus mochten jullie een invaller nodig hebben . Ple...
Views: 541   Replies: 0
Last Post: Apr 25, 2006 1:47am
by Gerdi
j
joyce
tegenvallende show......erug jammer
hallo Rocq-E, Lucretia en Michelle van BBB. ik heb afgelopen vrijdag jullie show gezien in de Muzeval in Emmen en was erg teleurgesteld en moet dit toch even kwijt. deze show is zoveel minder dan de eerste BBB show. misschien waren mijn verwachting te hoog opgelo...
Views: 691   Replies: 0
Last Post: Apr 23, 2006 4:58am
by joyce
Soulmusic
Hello Ladies, Great to have you seen performing on the Life and cooking show last sundays. I am a dirty old soulmusic lover, so you know I enjoyed the song . I was glad to seeing you three back together again. I had the understandings that Lucertia was not going...
Views: 568   Replies: 0
Last Post: Apr 20, 2006 1:34pm
by Willemp@gmail
n
Nelson
Life and Cooking
Hoi Ladies, jullie hebben er weer een feest van gemaakt gister bij Life and Cooking. Jullie zagen er geweldig uit en klonken zoals gewoonlijk SUPERS. Enuh Rocq-e zat je lekker bij Carlo op schoot????? mazell, Nelson
Views: 627   Replies: 3
Last Post: Apr 19, 2006 3:39pm
by Brenda & Suus
e
Elske
Wat een heerlijke CD weer!
Vanmorgen over de post ontvangen, maar het swingt weer helemaal de pan uit, geweldig! Geeft meteen weer het gevoel van de show. Ga zo door, meiden!
Views: 512   Replies: 0
Last Post: Apr 15, 2006 8:28am
by Elske
b
Bonnie
Super!
Hoi BBB! Was gister in Leiden bij de show, wat waren jullie SUPER!!Heb echt genoten van de show en ook ik geniet na met jullie cd!Echt helemaal top! Hoop jullie zeker nog welk paar x te zien/horen! Veel liefs, Bonnie
Views: 521   Replies: 2
Last Post: Apr 11, 2006 8:47am
by bas
t
Tabor
A-Mee-zing cd
Hoi souldivas, gisteren jullie geweldige show gezien in de LS. Ik vond het helemaal top. Ook jullie cd is waanzinnig. We draaien hem al de hele dag en genieten na van jullie show. Veel succes vanavond opnieuw in Leiden. Tabor.
Views: 424   Replies: 0
Last Post: Apr 9, 2006 5:11am
by Tabor
Show (in Dordrecht) was/is the bomb!!
Aan alle mensen die kritiek hebben gegeven op deze show...jullie hebben totaal geen verstand van wat een show is en hoe het zou moeten zijn. Dit was gewoon weer ongehoord goed. Zoiets zie je doorgaans niet in Nederland. Ladies...thanx for a fantastic evening with lau...
Views: 507   Replies: 0
Last Post: Apr 2, 2006 9:49am
by Patricia
d
Desy
Show Sittard
Hi, Just home from your show in Sittard, ladies. It was fabulous !!! I had a great time and hope to see you again !!! Keep on rolling, girls !!!! Desy
Views: 497   Replies: 0
Last Post: Mar 30, 2006 1:12pm
by Desy
r
Renee
Cd is HELEMAAL te gek!!!!
Jullie nieuwe BB&B cd is helemaal over de TOP! Wat een geweldig lekkere live concert cd...ik luister hem al in de auto sinds ik hem zaterdag thuis kreeg en de hits die jullie uit de muziekgeschiedenis hebben gekozen zijn weer hemaal SUPERS. Onze favoriete nummers zij...
Views: 500   Replies: 0
Last Post: Mar 29, 2006 8:04am
by Renee
r
Robert
Optreden B B B - IM IN LOVE
Wat wás het superrrrr in Leeuwarden de 15e. Ik geniet nog na en draai dagelijds de cd!!! Het was een feel-good-evening die ik in tijden niet zo heb gehad, het hele optreden was één wervelende happening en er rest nog maar één vraag... WHEN WI...
Views: 524   Replies: 0
Last Post: Mar 27, 2006 1:21pm
by Robert
Optreden Emmeloord
Wij hebben echt een super leuke avond gehad in Emmeloord. Jammer was het dat de zaal een beetje saai was (stelletje dooie takken! ) en niet leuk meedeed! Pas aan het einde kwam de boel op gang! Zang,muziek en kleding waren super! De dialogen tussendoor waren erg gra...
Views: 592   Replies: 0
Last Post: Mar 26, 2006 1:16am
by Marjan en Marlee...
i
Ilse
WOOOOOOWWWW
Dames Wat een geweldige show hebben jullie gisteravond neergezet in Emmeloord! Ik heb echt genoten!!! Ontzettend gelachen om de sketches met Hajo En vol bewondering gekeken naar de diverse pruiken en kleding
Views: 560   Replies: 0
Last Post: Mar 25, 2006 11:45pm
by Ilse
1 2 3 4 5 6
Free Forum powered by Bravenet 
Powered by Bravenet